13 May 2010

kod rahsia



aku suka giler baca novel. apa yg aku nk citer kat sini tentang satu 'babak' kat dlm novel yg aku dh baca yg mbuatkn aku gelak giler2 *walaupun mgkn xklakar sgt*. ini adalah perbualan antara shay dan hazam.

shay : platipus sakti, itik emas selamat!
hazam: gajah biru? engkau tak apa2?
shay : ok. marmut siber pun ok. tiung kampung n semut merah sihat?
hazam: sihat, aku dan tiung kampung ada di dunia ajaib. semut merah di dunia samudera
shay : bagus kalau macam tu. kuda terbang pun ada dengan aku. dua org kwn dia ada juga. itik emas nak main sorok2. tmpt bmula berada di antara 3`16' 39" N, 104` 19' 14" E.
hazam: ETA 5 hours
shay : kami menunggu.

hahaha.. sampai skrg pun masih ada kod yg aku xdapat nk bongkar lagi *haih, wat2 phm jelah*


psst..psst: tiba2 aku pun terpikir nk bg satu nama klaka sbg kod utk aku.. haha mcmlh perlukn.


No comments:

Post a Comment