06 May 2010

cat lover 2



alamak! aku tersalah tafsir dlm satu perkara. ini mengenai cerita hitam yg merebut mknn ibunya, putih *dlm cat lover 1*. begini, putih sanggup menghulurkan mknn bhgnnya kpd ank2nya. ank2ny mmg gemar bhgn badan dan ekor makanya setiap kali habis mkn, mmg akan ada kpala ikan yg ttggl. sang ibulh yg akn mhabiskan kpala ikan tu.
apa yg aku tsalah tfsir disini ialah sewaktu hitam merebut ikan ibunya, aku sgt mrasakn tindakan itu sgt kurg ajo *mklumlh aku kn org tmur.. hehe* tambahan plak si ibu menderam2 mcm mrhkn si ank. ptutlh putih hanya mggigit bhgn kpala saje. hmm pengorbnan dan kasih syg ibu kn. walaupun binatang ttp dahulukn ank *aku terharu, sob3*.
hah skrg ni nk cite psl si comeh. dia ni mmg pelik ckit. klu nk tau comeh mmg gmok n besar. gendut lah! buat aku geram lagi3. dy mmg tersisih dr famili dy. si putih mrah klu ank2 dtg dkat dgn dy. ksian comeh *aku tumpg sdih jugaklah*. mgkn sbb tu cara dy mkn pun plik. dy xsuke klu ada org tgk dy mkn. oops bkn org je, kucing pun sama *agkny klu aku translate bhs dy, "stay away from me while im eating!"*. klu ada je yg tgk dy mkn, dy mest lari bw ikan dy n peg tmpt yg xde org. haih.. comeh2.. geram aku dgn dy ni! xpnah hilang. hahaha
aku rasa perangai dorg ni pun tbntuk bdasarkn keadaan sekeliling dorg. sgt sronok klu diperhatikan *blh tgelak sama!*. eh, lupe plaks! kucing2 aku tu mmg jnis yg mkn ikan je semua. mmg 'loaded' lah dorg kn? haha.


psst..psst: sdikit sbyk, mlayan mreka mampu mbuatkn aku ketawa, sebak dan lupa sementara masalahku. thanx catties. i heart u all.

No comments:

Post a Comment