24 May 2010

egokah aku?



aku bru blk dr bcuti. apa yg aku nk cite ialah perangai aku waktu main satu game kat kolam ni. pnah main x satu game antara tiga orang dan satu bola. dua orang kena pas dan main2kan org di tgh yg kna mrebut bola supaya salah seorg dr 2 org tu jadi org di tgh *dipanggil monyet*.



o
$ # $

*monyet*

ilustrasi saje...


cuma pmainan yg aku main ni kami gandakan. lima orang pas bola dan dua orang menjadi monyet. mula2 aku menjadi slh seorg yg pas bola. aku mmg gelak giler dpt main2kn org kat tgh.. huhu mmg agk jahat. tapi dlm masa yg sma aku terpikir jugak mcmne klu aku kat tmpt dorg and jadi bahan gelak org? oh tidak! dan akhirnya entah mcmne sah, aku kena jadi slh sorg monyet! urgh.. rsa nk blah je.. haha tp xblah pun. malangnya aku xrebut pun bola and prefer utk juz wait 4 da ball to come. reasonnye aku tak sggup jadi org yg tkejar2 bola yg mana mmg sah aku tahu xkn dpt punye. atau dlm erti kata lain aku xmau dprmainkan dan dijadikan bhan gelak. sungguh aku rasa bsalah juga utk terus stay still mcm tu. nmpk sgt aku masih lagi keanak2an dan lagi, munjukkan ego aku yg setinggi gunung itu. apa yg tjadi akhirnye permainan smakin slow and terus xde pape. oh, forgive me my cuzs. i juz cant bear with it. wut a corward kn? after all it juz a game lh durh! juz for fun n i've spoilt it. hwarghhhhh!!! =(


psst..psst: aku mnaip sambil melayan lagu wali, egokah aku. walaupun xde kaitan dgn cite ni, tnyata aku mmg ego kn?

No comments:

Post a Comment