10 October 2011


Meluat giler.!. Pissed off.!.

Just because a clothes?

Aku paling menyampah
Orang yang tikam belakang aku!
Orang yang cucuk tepi aku!!
Orang yang pijak kepala aku!!!

Terima kasihlah.


psst..psst: maaflah, xpasal2 mengamuk. dhlh lma giler tak jenguk ko. MY BAD!

03 February 2011

kata nasihat

i love to give one of these words to those who need it:

~hakuna matata~

~be wise, strong and rational~

~life is nothing without knowledge~

but i never know whether it is a right words, on the right place and the right moment

psst..psst: i hope it helps.. u ;)

semester yg mnarik ^^

untuk semester ini aku cukup bersemangat untuk melalui hari-hari yang mendatang *cewah, bahasa*. banyak faktor mungkin. antaranya my confident level, lecturers, activities, friends and events! yeay.. speaking of which, suka rasanya saya untuk berkongsi tentang lecturers yang mengajar saya semester ini.

1) Prof madya Dr. J.U - he is the calmest lecturers out of all. *sorry to say and i hope you understand what i mean by 'calmest'*.. however after all he is not that bad..it just me...

2) Prof madya Dr. A. bin I. - this lecturer have two classes with me. one is his real class and another one is as substitute lecturer.. *i never met the real lecturer for that class yet but i hope she is fine*.. Okie, whatever it is, this lecturer have made my semester.. he is so otai plus outspoken plus rational and reasonable that makes me admires him so much.. auww.. But! *there is also but* he is nevertheless the most 'cakap tajam' lecturer.. so, auww jugak!

3) Dr. S. bin A. - he is my PA. he is so much father-like attitude.. so gentle and kind hearted.. i never hesitate to ask opinions from him yet he is so reliable..

4) Prof madya Dr. K. bin I - this lecturer is so happening and havoc. each time of he teaching, the class will turn out to be the lightning storm.. full of laughter.. heeeee =)

i think that's all for my lecturers untuk semester ini. ooh ya, saya tak cerita lagi tentang yang lain-lain kan? untuk friends, i thought i have developed more in friendship *which means i am not seeing a person only* and i also know that my friends will be there for me. this is enough to make my confident level to increase.. activities plus events? hmm early on this semester *like a week after new semester have started*, i joined one camp called KPO, ad hoc tau! wow.. so much experience and new friends. i want to join more and more *this makes me sounds greedy, right?* but what to do.. belum ada rezeki lagi. kawan-kawan! please let me know if there is any.. okie? ;)

psst..psst: it just me? or i AM getting more nerd? haha i do not care since i am nerd. NERDY ROX

dear blog,

i am sorry that i've forgotten you for a long time
i am sorry too for not taking care of you much
i am sorry for almost abandon you
i am sorry now only i look at you..

dear blog,

am i really that busy to forgot about you?
am i that jerk for not-to-care-much of you?
am i bad enough cause have the courage to abandon you?
am i desperate cause only now that i look at you?

dear blog,

i am forgetful
i am desperate
i am selfish
and i am .. sorry?

psst..psst: urgh.. why did i do this? silly!

23 December 2010


ye aku berjalan..
dan ye aku berteman..
berteman dgn mreka yg ditakdirkn dekat dgnku
bagi sama2 meniti liku2 dunia yg hebat dgn masam manisnya
tapi kenapa..
aku berasa sendiri
sedang aku baring di celah2 keluargaku
aku berasa sepi
tika aku duduk di samping yg tsyg
aku berasa keseorangan
saat aku berdiri di sebelah rakan2
namun aku tetap terus berjalan
untuk terus menghidupi kehidupan ini
walau aku masih terasa sendiri..
sepi.. keseorangan..

psst..psst: apa yg aku cuba katakan ni?

28 November 2010

Now, here's what you're supposed to do, and please do not spoil the fun. Copy and paste this into your notes, delete my answers, type in your answers and tag 15 of your friends here in facebook to answer this. Then see what happens.

if you a guy- post this as my kind of girl.

if your a girl- post it as my kind of boy.

1. Do you need him/her to be good looking??

hmm juz nice.. haha

2. Smart?

smarter than me + matured too

3. Preferred age?

around 2@3@4 older than me muahaha.. but not more than 10 years older..

4. Preferred height?

higher than me start from 170cm kot

5. How about sense of humor?

depends.. but..im lucky if he did has

6. How about piercings?

err.. naa..

7. Accepts you for who you are?


8. Pink hair?

nope.. i want macho hair haha.. the tegak2 one

9. Mushy or no?

maybe nope

10. Thin or fat?

as long as he is nice to looking at..

11. Black, Brown or White (skin color)?

i dont mind.. however i tend to like people with brighter colour.. haha

12. Long hair or short hair?

hmm.. short perhaps

13. Plastic or metal?

plastic people,metal people? i'll take metal people then. sounds different

14. Smells good?

auw.. yess! haha

15. Smoker?

NO cigarettes please.. repeat.. BIG NO here

16. Drinker?


17. Girl/Boy-next-door type?


18. Musically inclined?

not necessary but it is a bonus to me.. *wink2*

19. Plays piano?

if so but i dont mind much

20. Plays bass and/or acoustic guitar?


21. Plays violin?

liike i said before.. bonus..

22. Sings very good?

if he can sing..

23. Vain?

not really..

24. With glasses?
hmm i like one.. hehe..

25. With braces?
hmm dont care much..

26. Shy type?
i dont think so.. ngee=)

27. Rebel or good boy/girl?
mix.. is it ok?

28. Active or passive?
not so active kot.. coz im active enough.. sumtimes.. hahaha

29. Tight or bomb?
??? bomb?

30. Singer or dancer?
how about a singer who can dance? ngeh..

31. Stunner?

32. Hiphop?
i dont mind..

33. Earrings?
nope.. yarks..

34. Mr/Ms. count-my-ex-girlfriends-until-you-drop?
huh?? i dont like dat!! very much..

35. Dimples?
i like=)

36. Bookworm?
a normal one would be fine. but not a nerd.. oops..

37. Mr/Ms. love letter?
it is quite romantic.. i luv it..

38. Playful?
i love it.. kinda norty one.. hehe

39. Flirt?
err.. i dont tink so..!

40. Poem writer?

41. Serious?
Yes.. but easygoing..

42. Campus crush?
hmm dont knoe lh...

43. Painter?

44. Religious?

45. Someone who likes to tease people?
ngee.. i like..=) to be frank.. love it!

46. Computer games geek? Or internet freak?
it is ok wif me..

47. Speaks 20 languages?
i dont mind much..

48. Loyal or faithful?

49. Good kisser
err.. tettttt.....

50. Loves children??

psst..psst: this is only in a dream.. when i let go of kau..

imbas kembali

chpter 8 of principle management.. haha poyo jer..

whether i am a multistream or mainstream person.. i have to be SMART (which stands for specific thing in that word) in setting my goals.

there are 4 steps in the planning process:

1) vision n mission

2) strategic goals n plans

3) implementing

4) monitoring

Vision: to become 3S's person.. (3S's= smart, sophisticated & sexy)

Mission: increase the braveness n confident level of myself

: make everybody comfort with me

: enable people to recognize me as an unique person

Goal (1 year from now): want to beat everybody!

Plans: increase my concentration in the class n also my study time (perhaps)

: study smart not study hard

: need laptop, books n people who are cleverer than me to teach me

: know other's marks

this note has been created to applied what i have learnt on the first sem. that's why it is fully typing word.. haha.. thanks to bro lee even though i should call him sir or dr.. because he is extremely cute. unfortunately he is already old and has been taken.. huhu.. why it is not him to teach me.. err.. ops.. my class.. haha.. with him, our class has a lot of fun..ouh.. so sweet lorh.. huhu.. oops i have gone too far from my original topic. okie.. ngeh.. i am so full of spirit to do this.. because of you.. bro lee.. wakaka=P