20 June 2010

let it be & i juz cant



hari ini hatiku terusik lagi
takku sangka aku masih lagi mampu
mampu untuk deras dalam bersedih
tatkala membuka album2 itu
dan kutatap wajahmu
hanya figuramu
tidak yang lain
apa khabarmu sekarang?
sedang bahagiakah kini?
namun tak kesampaian
ohhhhhhh
apa yg aku fikirkan ni..
kau tentu sahaja sihat
arghhh
apa yg aku bayangkan ni..
bahagia menantimu mungkin
kadangkala aku terfikir
apa jadi kalau dulu bukan dulu?
kadangkala aku bayangkan
apa jadi kalau kini bukanlah kini?
tapi itupun kalau
sekarang ini dah tiada kalau lagi
kerana ia sudahpun terjadi
entah apa yg aku merapu ni
sudah tiba angin sawankah?
sudah! sudah!!
bak kata kau
just let it be...

*but i just cant n it hurt me so damn much*


psst..psst: betapa aku ingn tahu apa yg bermain di hati dan fikiranmu. berikan aku petunjuk itu..

No comments:

Post a Comment