03 June 2010

chipsmore



Chipsmore!

Dia tu senget tahu tak!

Ada ke patut dia panggil aku senget? Hanya sebab dia nmpk gmbr aku yg bsarungkan kpala kucing dgn sdikit rmbut kat depan tu. Ish!

Dahlah senget, suka buli orang pulak tu

Grr.. apa yang dia buli?? BANYAK sangat. Hmmph.. sampai xttulis kat sini. *padahal saya lupa, my bad.. tp nant klu ingat balik saya ngadu eh*

Lepas tu dia kuat sgt merajuknya!

Heeeeeh.. mcmnelh blh dpt member yg slalu dtg buln mcm ni? Xphm aku. Pantang aku putar alam sikit, mulalah nk “huh”, “hmmph” n bla..bla..bla. Eeee cabut bulu hidung kang!

Lagi satu dia ni sangat dewasa..

Hah apa yg dimaksudkn dgn dewasa tu, biar aku jelah yg tau. Bila dia bkata-kata, ya rabbi saja yg tahu. Dan aku hanya mampu “omg!” saja dlm hati. Ish aku ni dhlh pmalu. Ahaks!

Tapi dia ni bijak

Kalau tak, xkan blh dpt offer wat medic kat oversea. *dia ckplh*. Tak tahulh bnar ke tidak. Yelah kot. Kn budk ex mrsm, slalu dpt dekan. Huh, jeles!

Bpandangan jauh pun ye jugak

Ada matlamat dan wawasan dalam hidup! Mmg aku respect lah. Tp xde mknanye aku nk bgtau dia semua ni. Buat dia kembang je.

Dan dia ni full of sense of humour

Selalu buat aku gelak. Mereng sangat selalu agaknya. Dan aku pun layan je. Bknlh dia pndai buat lawak, may be aku yg snang gelak kot. Haha :D

Dan lagi, pandai berdikari

Bagoihlah berdiri di atas kaki sendiri. Tak menyusahkan orang. Berusaha sendiri mcmne nk itu ini. Xmacam aku. Huhuhu =(

Hah papepon! Knp chipsmore?

Sbb mcm dlm iklan tu. Skjp dia ada, skjp dia xde. Ish, skali lagi. Xphm aku! *pdhal aku yg sombong*

Psst..psst: btuahlah ko chipsmore, aku selitkan ko kat sini! Sbnrny lebih kpd lepas geram sbb skali lagi dy majok! Grr..

No comments:

Post a Comment