23 November 2010

mereka best!



kala ini, makin berleluasa pula wabak band2 korean. bukan saje di malaysiia, bahkan di seluruh dunia.. err depends jugak pada populariti band tu.. aku pun x tkecuali dr menghidapi wabak yg sama. cuma aku masih di peringkat permulaan.. untuk permulaan ini, mungkin untuk meminati beberapa band mereka sudah memadai. err memadai? haha... bila difikir kembali, mcmne mereka ini boleh menyebarkan wabak mereka bukan saja di negara mereka tapi serata tempat... hairan betullh.. ppuas juga aku tahan aku supaya xmeminati mereka ini.. tp xberdaya.. wabak mereka terlalu kuat! dgn pelbagai lagu, muzik dan koreografi yg sgt best n mnarikk.. di tmbh lgdgn reality show n konsert gempak mereka... oouh.. mmg tidak dapat tidak lh.. aiyoyoo... oh ye.. mereka ini antara yg bjaya menyebarkan wabak mereka kepada aku.. =)

kecil2 cili api.. Shinee


indie band.. CNBlue


Wondergirls.. hot!


3 of them dh keluar.. tggl 10. Super Junior


SNSD.. auw.. gee girl..


DBSK.. hmm now dh xde lg.. yg tggl cuma JYJ =(


Big Bang.. long time no hear you guys..


2pm... tmpt teratas di hatiku.. klu Jay Park ada mest lg bez


F(x).. their song is not bad too


psst..psst: bkn nk pkecilkn.. cuma tertanya2 knp band msia xmletop spt ini?

No comments:

Post a Comment