17 November 2010

cat lover 11



aku dh gtau kn aku ada 3 ank bru?
tp kini xlagi.. hmm tggl 2 je..
bkn sbb mati.. atau hilang.. atau pape jelah
tapi sbb sdara aku amik..
oh tidakk!
knp aku tlalu murah ati ni?????
why???!! *i should stop them!! just thinking about it is enough to feel the loss*
oouh i miss her already..

ooh aku xbgtau lg kn nma2 mreka?
dan xpost lg gmbr mreka.. *T.T nk snap pic pun xde masa*
hwarghhh....
okie biar aku cite scara ringkas je
yg jantan tu dipanggil ABU
yg kaki putih tu namanya ALANG
yg kaki perang tu kami panggil ALUR

dia yg dbawa pergi tu adalah ALUR..
yg pllg comel, gebu, manja, lincah
*ooh aku rindukannya*
bila dia dh xde ni rsa xlengkap pulak
*walaupun bru brp jam je dy peg.. sob3*
klu dlu mreka gomol bertiga
skrg ni berdua je..
aku rindu.. *alamak emo lh plak!*
hmm btol ni.. aku xtpu.. rindu sgt...
*nk nanges blh?*
nope! aku kna kuat..
aku yakin n aku tahu..
mreka akn jga dy dgn baik..
harap2..

tapi.. *aku plg xska pkataan tp.. itu pkataan anti-klimax!*
td sepupuku tepon
dy gtau ALUR xmo mkn ikan atau minum susu pun..
dia juz main *golek2 plak tuh.. huh jeles!*
dan tido..
n tapi lg..
tgklh esk mcmne
hrp2 sumenya okie..
after all she is still kiddo
needs her mom to feed her milk
but now she is away..
i pray and hope the best for her
in the new family
and the new environment..
fighting!!



psst..psst: aku xtiu bla aku kata aku rindu dy walaupun bru skjp..~~~




No comments:

Post a Comment