05 July 2010

aummm!



hah mengaum sudeh aku. mgapa ye? sbb jujur aku kata aku ada minat kat seorang mamat ni. dia mmg mngaum lh kn. haha. *xpe biar aku sorg je yg phm*. aku kenal dia dari satu laman sosial ni tapi rupanya dia satu matriks dgn aku. patotlh mcm pnah nmpk. *matriks jgn disangka kecil ye!*.
kami bermula dgn pmainan suami isteri tipu2. haha mmg sengal belaka kala itu. best sgt2 n mcm2 ada. since that aku suka usha profail dia. namun *cewah*, aftr dia couple dgn someone, aku menyepi. hah! good news for me when he is already back to single. actually aku dikenenkan dgn dia juga *outside da laman sosial lah*. kawan dia yg senget-bengetlh punye kerja! aku biasa2 je dgn dia. no biggie pun. but somehow, bila aku baca ayt2 dia, komen2 semua tu blh tunjukkan serba sedikit tentang dia ni.
hmm knapa ek aku minat kat dia? sbb dia tinggi kot just a nice guy. sweet, xdelh hensem sgt tapi gaya bhs dy yg wat aku tertarik. dia baiklh kot, aktif, anak n abg yg pnyayg n something yg aku perasan lagi, dia ni manja orgnya. haha *wah pndai2 je aku nk describe org*. tapi itulh penilaian aku pd dia.


psst..psst: agak2 dia perasan aku jugak ke? aummm3!! hahaha

No comments:

Post a Comment